ראשי ישיבות בציונות הדתית תומכים בחרם על שטראוס

איתי גדסי No Comments on ראשי ישיבות בציונות הדתית תומכים בחרם על שטראוס

ראשי ישיבות בציונות הדתית קוראים שלא לצרוך את מוצרי שטראוס ותמי 4 בעקבות החרם הפרסומי על ערוץ 14: "הרצון להחרים את ערוץ 14 מזכיר לכולנו את התקופה החשובה של רוסיה הקומוניסטית. לא נוכל בשום אופן לעבור על כך בשתיקה"

ערוץ 14 צילום: עכשיו 14
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החרם של חברת שטראוס ותמי 4 על ערוץ 14: בציבור הדתי לאומי מצטרפים הבוקר (חמישי) למאבק של ערוץ 14. ראשי ישיבות חותמים כי הם "מפסיקים לקנות למוסדות החינוך מחברות שמחרימות ציבורים בישראל וקוראים לכל תלמידיהם להימנע מכך".

"אנו, ראשי ישיבות ומוסדות בציונות הדתית, מזועזעים מהחלטת חברת המזון שטראוס, להשתמש בכוחם הכלכלי כדי להשליט אג'נדה פוליטית על דעת הקהל בישראל", נכתב.

"ערוץ 14 הוא הערוץ היחיד המאזן את כל שאר ערוצי התקשורת – כולל התקשורת הממלכתית שכולם מנגנים בקול אחד המוטה באופן בוטה לטובת השמאל והאופוזיציה. הרצון להחרים את ערוץ 14 מזכיר לכולנו את התקופה החשובה של רוסיה הקומוניסטית, שבה אסור היה להשמיע שום דעה מלבד זו המקובלת על השמאל הקומוניסטי האתיאיסטי. לא נוכל בשום אופן לעבור על כך בשתיקה!

"מדינת ישראל, המקבצת בתוכה אחרי אלפיים שנות גלות את עם ישראל השב מכל קצוות תבל, כוללת בתוכה כיום קבוצות שונות, אידאות שונות, ותפיסות לאומיות ואמוניות שונות – וכולן צריכות חופש גמור להבעת דעתם.

"ההחלטה להחרים כלי תקשורת המבטאים קול צלול וברור שנאמן למסורת ישראל ולערכים לאומיים וציוניים, היא לא החרמה נקודתית של גוף תקשורת אלא החרמה ופגיעה בציבור גדול בישראל. איננו יכולים לשבת מנגד, והרינו להודיע כי מהיום הישיבות ומוסדות החינוך שלנו לא ירכשו מוצרים מחברות המחרימות ציבורים בישראל, הפוגעות בחופש הביטוי ובאחדות העם. אנו קוראים לתלמידנו ובני משפחותיהם ללכת בדרכנו ולא לרכוש מוצרים של חברות מסחריות המנסות להשתיק ולסתום פיות".



0 תגובות